Kolanko Transport nowym sponsorem strategicznym GKŻ Wybrzeże!

Tadeusz Zdunek
Okiem Prezesa Tadeusza Zdunka: Czy potrzebujemy małych ośrodków?
13 lutego 2018
ROW Rybnik prezentacja
Bilety na prezentację ROW-u jeszcze dostępne, ale trzeba się spieszyć
13 lutego 2018
Show all

Kolanko Transport nowym sponsorem strategicznym GKŻ Wybrzeże!

Wybrzeże Gdańsk sponsor

Start sezonu 2018 coraz bliżej, a z każdym dniem rośnie liczba sponsorów Zdunek Wybrzeże Gdańsk. W ubiegłym tygodniu do tego grona dołączyła firma Kolanko Transport Sp. z o.o. Sp. K., której logotyp pojawi się między innymi na kombinezonach wszystkich zawodników. Redakcja www.wybrzezegdansk.pl rozmawiała z Panem Adamem Syldatkiem, Prezesem Zarządu nowego sponsora klubu, o powodach podjęcia takiej decyzji.

Nowy sponsor gdańskiego klubu to firma działająca w branży TSL (transport-spedycja-logistyka)  – Na rynku funkcjonujemy od ponad 20 lat. Głównym rynkiem naszych operacji jest Skandynawia ,a szczególnie Szwecja i Norwegia. W relacjach z Polski do tych państw realizujemy wszystkie rodzaje transportu: całopojazdowy, drobnicowy, chłodniczy, ponadnormatywny. Obecnie zatrudniamy ponad 50 osób, które profesjonalnie obsługują nawet najtrudniejsze zadania stawiane przez klientów. JEŚLI SKANDYNAWIA TO Z NAMI ! – mówi Adam Syldatk.

Firma, która swoją siedzibę posiada w Borkowie związała się z naszym klubem roczną umową. Skąd pomysł na tą formę promocji działalności? – Modne od jakiegoś czasu mówienie o społecznej odpowiedzialności biznesu od dawna wcielamy w życie poprzez wspomaganie lokalnych inicjatyw, jak np. budowa drogi, imprezy sołeckie czy też pomoc dla szkół. Teraz chcąc ugruntować wizerunek firmy w Trójmieście oraz, dzięki transmisjom telewizyjnym, w całym kraju zdecydowaliśmy się na współpracę z GKŻ Wybrzeże – mówi Prezes Zarządu Kolanko Transport Sp. z o.o. – Nie bez znaczenia była też znajomość dyscypliny, długoletnia fascynacja tym sportem dzięki niezapomnianym emocjom z czasów startów Marvyna Coxa, Jarosława Olszewskiego, czy Marka Dery. Kolejnym argumentem jest fakt, że zarówno my i jak i klub działamy w szeroko pojętej branży motoryzacyjnej. Jeśli dodamy do tego racjonalne, biznesowe podejście z strony pracowników klubu to podjęcie dezycji o współpracy było dość łatwe – zakończył Adam Syldatk.

Źródło: www.wybrzezegdansk.pl

Dodaj komentarz

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube