Thea Polska Sp. z o.o. nadal sponsorem strategicznym Wybrzeża!

Polonia Piła prezentacja
Prezentacja Polonii Piła 16 marca
12 marca 2018
Orzeł Łódź stadion
Stanowisko prezesa Orła w sprawie budowy stadionu
13 marca 2018
Show all

Thea Polska Sp. z o.o. nadal sponsorem strategicznym Wybrzeża!

d87NnVEaILK0g88uXi3l

THEA Polska Sp. z o.o. już od trzech lat wspiera gdański żużel. Polski oddział francuskiego koncernu jest jednym z największych sponsorów GKŻ Wybrzeże. O firmie, powodach zawarcia umowy oraz korzyściach płynących ze sponsoringu opowiada Stefan Jaworski – Martycz, Prezes THEA Polska Sp. z o.o.

Panie Prezesie, sezon 2018 będzie już trzecim rokiem współpracy Państwa firmy z GKŻ Wybrzeże. Co przekonało Państwa do zaangażowania się w tą kooperację i co sprawiło, że zostali Państwo z klubem na kolejne lata?

Współpraca z klubem wpisuje się w naszą długoterminową strategię. Realizujemy stawiane cele marketingowe, a sama promocja nawilżających kropli do oczu HYABAK trwale wpisała się w krajobraz meczowy. Chcemy ją kontynuować i nadal wydatnie wspierać gdański żużel. W trzecim roku współpracy jesteśmy przekonani, że mamy do czynienia z wiarygodnym partnerem, a Zarząd i osoby pracujące w klubie darzymy szacunkiem i sympatią. Wszystko to tworzy dobry klimat do  dalszej współpracy.

Kibice gdańskiego klubu kojarzą Państwa firmę głównie z jednym produktem, którym są krople do oczu Hyabak. Jednak Thea to przecież nie tylko Hyabak. Podpisanie kolejnej umowy jest doskonałą okazją, by przedstawić firmę tym, którzy jeszcze jej nie znają.

Firma THEA Polska, oddział międzynarodowej firmy Laboratoires THEA o francuskim rodowodzie, jest jednym z nielicznych na świecie producentów wyspecjalizowanych w rozwijaniu i produkcji tylko i wyłącznie preparatów służących ochronie i leczeniu oczu. Warto wspomnieć, że okulistyczne dziedzictwo firmy liczy już przeszło 150 lat, a firma jest kojarzona w środowisku lekarzy i pacjentów z innowacją i najwyższą jakością.

Nasze portfolio jest bardzo bogate i obejmuje wysokospecjalistyczne leki stosowane przez lekarzy okulistów w chirurgii oka bądź leczeniu poważnych chorób oczu. THEA jest również znana dzięki nowoczesnym preparatom dostępnym bez recepty, które są odpowiedzią na powszechnie doskwierające zaburzenia i dyskomfort widzenia. Jednym z takich preparatów jest właśnie HYABAK. 

W nadchodzących rozgrywkach będzie jeszcze więcej reklamy kropli do oczu Hyabak. Pojawi się ona między innymi na osłonach kierownicy wszystkich zawodników drużyny. Nasuwa się dość proste pytanie – dlaczego kibice powinni używać właśnie tych kropli?

Krople HYABAK to przede wszystkim gwarancja ulgi i komfortu dla zmęczonych lub podrażnionych oczu, a takie ma niestety większość z nas. Klimatyzacja, ogrzewanie czy zanieczyszczone powietrze nie wpływają korzystnie na nasze oczy. HYABAK długotrwale nawilża dzięki zawartości hialuronianu sodu i daje szybki efekt. Co więcej, krople HYABAK nie mają w składzie konserwantów, które mogą nasilać uciążliwe dolegliwości i dyskomfort, tj. pieczenie czy zaczerwienienie. Na rynku mamy dostępnych wiele kropli do oczu, ale tylko HYABAK ma okulistyczny filtr UV, dzięki czemu wspiera ochronę naszych oczu przed promieniowaniem UV. Wierzę, że wspomniane argumenty przekonają kibiców do wypróbowania kropli HYABAK. Okazja będzie na każdym meczu, podczas którego hostessy wręczą próbki oraz ulotki informacyjne. Szukajcie niebieskich punktów, bo „z HYABAKIEM Nie przeoczysz niczego!”.

Przedłużenie współpracy na kolejny rok wskazuje na to, że dotychczasowa kooperacja spełnia Państwa oczekiwania. Czy tak jest w rzeczywistości? Co jest największym atutem klubu, który sprawia, że ta wzajemna współpraca się rozwija?

Dotychczasowa współpraca pozwoliła na zrealizowanie postawionych celów marketingowych i spełnia nasze oczekiwania. Ogromnym atutem klubu są ludzie, którzy go tworzą, zarządzają nim i go wspierają – Pan Prezes Tadeusz Zdunek, Zarząd i wszystkie osoby w klubie. To oni budują solidny wizerunek wiarygodnego partnera. Nie sposób nie wspomnieć o kibicach i sympatykach gdańskiego żużla tworzących niesamowitą atmosferę podczas meczów. Ich postawa równie mocno motywuje nas do kontynuowania współpracy.

W sezonie 2017 zaangażowali się Państwo w organizację „dziecięcej eskorty” podczas prezentacji żużlowców. Wiemy już, że w nadchodzących rozgrywkach dzieci w koszulkach z logotypem Hyabak się nie pojawią. Jaki był cel tej formy reklamy i czy udało się go zrealizować?

W sezonie 2017 przed meczami w Gdańsku zawodnikom podczas prezentacji towarzyszyła Dziecięca Eskorta HYABAK. Zainteresowanie udziałem bardzo miło nas zaskoczyło. Nie spodziewaliśmy się tak wielu zgłoszeń do uczestnictwa. W Dziecięcej Eskorcie HYABAK wzięło udział ponad 120 dzieci, które otrzymywały pamiątkową koszulkę z autografami zawodników i szalik. Cieszy nas fakt, że często możemy spotkać dzieci w koszulce z logo GKŻ i HYABAK kibicujące podczas kolejnych meczów.

Organizacja Dziecięcej Eskorty HYABAK była dla nas nowym, ale też, ze względu na bezpieczeństwo dzieci podczas prezentacji, bardzo odpowiedzialnym doświadczeniem. Naszym celem było umożliwienie młodym kibicom bezpośredniego kontaktu z zawodnikami  i zaprezentowanie się przed kibicami, zarówno tymi na stadionie, jak i przed telewizorami. W nadchodzącym sezonie nie będziemy kontynuować tej aktywności ze względów proceduralnych, niemniej chcemy zadbać o najmłodszych kibiców w inny sposób.

Jesteście Państwo z klubem od 2016 roku. Przez ten czas drużyna systematycznie się rozwija. Najpierw było miejsce w środku stawki Nice 1. Ligi Żużlowej, później druga lokata i baraże z GetWell Toruń. Cel na nadchodzący sezon wydaje się jasny. Czy Państwo, jako jeden z najważniejszych sponsorów klubu, stawiacie przed drużyną zadanie awansu do PGE Ekstraligi?

Awans do PGE Ekstraligi jest naturalnym celem na obecny sezon. Cieszy nas systematyczny rozwój drużyny i walka o coraz wyższe miejsca. Mamy nowego trenera i przebudowany zespół. Wierzymy, że pokażą, na co ich stać. Najważniejsze jest zaangażowanie działaczy, sztabu trenerskiego i samych zawodników. Jeśli ono będzie na najwyższym poziomie, każdy cel staje się realny do osiągnięcia. Takiego zaangażowania i walki na torze oczekujemy. Osiągane wyniki to ich pochodna.

Sezon żużlowy już za chwilę. Czego życzą sobie Państwo w nadchodzącym roku jako firma i czego życzycie Państwo klubowi?

Sobie życzymy coraz większej grupy zadowolonych użytkowników nawilżających kropli do oczu HYABAK, klubowi zaś wytrwałości i ciągłej motywacji do walki o najwyższe cele. Dziękuję za rozmowę.

Źródło: www.wybrzezegdansk.pl

Dodaj komentarz

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube