Raport z przygotowań do sezonu 2018: Rekiny wyciskają siódme poty! (WIDEO)
31 stycznia 2018
TŻ Ostrovia koszulka
TŻ Ostrovia: Zaprojektuj klubową koszulkę!
31 stycznia 2018
Show all

Ważne spotkanie w Łodzi

Witold Skrzydlewski
We wtorek działacze klubów żużlowych z całej Polski zjechali do Łodzi. W hotelu Boutique przy ul. Rewolucji 1905 roku odbyła się platforma komunikacyjno – marketingowa pierwszej i drugiej ligi.

 Podczas spotkania zostało poruszonych wiele ważnych kwestii dotyczących sezonu 2018. Działacze klubów, w obecności Głównej Komisji Sportu Żużlowego, dyskutowali między innymi o współpracy z firmą Nice, która już piąty rok będzie sponsorem tytularnym rozgrywek. Umowa przedłużająca współpracę została podpisana na początku stycznia. Platforma w Łodzi była pierwszą okazją do rozmowy na temat jej realizacji przez kluby pierwszoligowe.
GKSŻ przekazała również, że w tym roku kolejny raz odbędą się zawody o Puchar Nice 1. LŻ, w których wystartują najlepsi zawodnicy rozgrywek. Na razie nie jest jednak znany ich gospodarz. Może nim zostać każdy z klubów. Żużlowa centrala poinformowała we wtorek, że od tej pory czeka na oferty.
Ważnym tematem spotkania była także współpraca z telewizją ELEVEN, która wraz z Polsatem znowu będzie transmitować mecze Nice 1. LŻ. W Łodzi pojawił się przedstawiciel stacji, Paweł Wróbel, który przedstawił działaczom swoją wizję dotyczącą transmisji. Wszyscy zainteresowani doszli do porozumienia i podkreślili, że obecność pierwszej ligi w telewizji przyczynia się do promocji rozgrywek i ułatwia pozyskiwanie sponsorów.
Przedstawiciele klubów i GKSŻ poruszyli w Łodzi wiele szczegółów związanych z organizacją meczów czy działaniami marketingowymi. Ustalany był między innymi wygląd programu zawodów, który będą nabywać kibice na wszystkich stadionach pierwszoligowych. Poruszony został także temat odpowiedniej współpracy z mediami. Działacze wymieniali się również swoimi pomysłami na pozyskiwanie sponsorów. Wielu z nich podkreślało pozytywny wpływ śniadań biznesowych lub klubów biznesu, które powołali do życia w swoich miastach. W tym miejscu warto dodać, że Klub Żużlowy „Orzeł” takie działania rozpoczął już na początku ubiegłego sezonu.
Plaforma komunikacyjno – marketingowa w Łodzi trwała około sześciu godzin.  Władze polskiego żużla uważają, że całe spotkanie było bardzo owocne. Przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański po jego zakończeniu dziękował działaczom Orła Łódź, którzy odegrali ważną rolę w jego organizacji.
Źródło: www.orzel.lodz.pl

Dodaj komentarz

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube